środa, 1 sierpnia 2007

TNT-znajomi z Jarocina


Przeglądając kiedyś wielce przydatne Okolice Bluesa,natrafiłem na wzmiankę o TNT.Tak po prawdzie to czytałem tam o nich(bo to zespół) od dłuższego czasu.No,ale jakoś mi do głowy nie przyszło,że to znajoma kapela z Jarocina.To znaczy przyszło,ale - no nie może byc tyle lat !
Wkońcu jednak napisałem tam o tym ,że gralismy razem w Jarocinie.Wyobrażcie sobie moje zaskoczenie,kiedy odpisał mi jeden z członków tej kapeli.-Tak! pewnie ,że pamietam! No i pogadaliśmy sobie o starych Polakach .Na przykład gitarzysta z wokalistką TNT mieszkają od wielu lat w Londynie i całkiem nieżle sobie radzą.Grają a jakże.Nawet pochwalili się fajnymi zdjeciami ze wspólnego jamowania z Jagerrem(jak znajdę to pokaże).
Na tym zdjęciu to właśnie Oni z Jarocina 88.Ja ,z Kalamburem graliśmy przed nimi.

...No i tak odnowiłem znajomość z Piotrem z Kępna właśnie.TNT już nie istnieje.Natomiast Piotr dalej gra na harmonijce i klawiszu w kapeli WBB,ale o tym juz następnym razem.

Brak komentarzy: